Locatie De Klim-Op

Groeien doen we samen
De Klim-Op is een gezellige school met ongeveer 80 leerlingen, verdeeld over 4 basisgroepen. Een kleurige school waar je vrolijk van wordt.
In groep 1/2 zorgen wij voor een rijke leeromgeving door samen met de kinderen uitdagende speelhoeken in te richten.Een omgeving om te ontdekken, experimenteren, creatief bezig te zijn en dus te leren. In de loop van de jaren komen er steeds meer vakken bij en wordt het misschien wel wat lastiger. Veel stilzitten, schrijven en met Chromebook werken. Daarom maken we ook nadrukkelijk tijd voor het inzetten van andere talenten. Handvaardigheid, techniek, koken, bakken & schilderen in on prachtige atelier-lokaal.
Onze school is een school waar ontdekkend leren, deels zelfstandig maar ook vaak samen, een belangrijke activiteit is. Waar alle leerlingen en medewerkers elkaar kennen en waar jong & oud regelmatig samen activiteiten hebben. Waar we op zoek gaan naar ieders talent en vervolgens proberen om samen met je kind dat talent ook verder te ontwikkelen.

Het informatieboekje van locatie De Klim-Op vind je hier.

Teamleden schooljaar 2023-2024
Carla Bot directeur
Petra Koopen groepsleerkracht gr. 1/2 (ma t/m wo)
Dilly Schwarz groepsleerkracht gr. 1/2 (do en vr)